Ecml33 Kızlar bestiron demir ilacını kullanıp bebeği kabız olan varmı benim kıza basladım ama malesef kabız yaptı
Eymenduygy Ecml33 onu bilmiyorum ama ben sidefer kullanıyorum, kaka sorunumuz vardı onun için özellikle bunu önerdi doktorumuz. Kabızlık kaka yapamamaya çok iyi geliyor.
Heeguu-2020 Ecml33 biz de hep onu kullandık sorun olmadı. içeriği temiz olduğu İçin dr umuz onu öneriyor 14 aylık ek gıda alıyorsa su içirmeye çalışın
Ecml33 Asyah- bnm kızın 4.5 aylık kullanmaya basladım kilosu 6.5 7 damla seklinde veriyorum kabızlık sorunumuz var yaa damladan dolayı diyorım yada mama değişikliği oldu o yüzden mi olmustur acaba .
Asyah- Ecml33 mama degısıklıgı yapar diye bılıyorum canım ama dedıgım gibi bestron dan hiç kabızlık yaşamadım