Seymao Kizlar merhaba , 1.5 ay once sezeryan dogum yaptim . Dikisimin bir tarafinda hafif kizariklik var ve sari su gibi birsey cikiyor. Neden acaba bilgisi olan var mi ??
Zrnbrs Seymao doktora göründün mü canım bende sezeryan olalı 4 buçuk ay oluyo dikişin üstünde sap sarı sivilce gibi birşey çıktı sıktım
Anneanneanne Seymao enfeksiyondur canim bende yasamistim yika bol bol kurut ama doktora kesin gorun antibiotik ilac verirler