Merhabalar. Bebegim 6.5 aylık . Verem aşısı yeri yeni yeni şişmeye başladı. Içinden hafif iltihap akıyor. Geçen hafta doktoru normal dedi ama iltihap biraz fazla akmaya başladı. Bazende ağrısı oluyor sanirim üstünü giyerken ağlıyor bazen. Normal mi sizce