Bebeğim hesaplamaya göre atak döneminden cıktı suan 4 ay 28 günlük ama bızım duzen 3 gündür berbat. Ağlayarak bagırarak uyanmalar gece yarım saatte bir kalkmalar. Allah askına neden duzene girmiyor da daha beter oluyorrr. Çok sık acıkmaya basladı bir kere kalkan bebegım gece 3 saat dolmadan deli gibi aç uyanıyor. Anlamadım. Dişden dolayımı yoksa bu atak denen seye yenımı girdik. Bu hesaplamalara inanmayalımmı şimdi😒