AA201207 ah o kadar iyi anlıyorum ki. Bizim de 1 aylıkken basladı su anda 3.5 aylıgız. Aynı durumdayız. Kakada kan ve mukus var. Neye alerjimiz var belli değil. Aylardır diyetteyim. Deri testinde hic bisey cıkmadı. Artıl psikolojim bozuldu. Cocugun altını acmaya korkuyorum kan mı görücem diye. Biz prebiyotik olarak forbio minies kullanıyorduk, bunun yanında maflor da kullanıyorduk. Alerji icin gittiğimiz profesör bıraktırdı. Kullanmayın hic birini dedi. Sizde kan nasıl geliyor? Akıntı halinde mi? Noktalar halinde mi?