acemiii [silindi] başka emzik deneyin onu beğenmediyse slikonsa kauçuk kauçuksa slikon deneyin imkan varsa philips avent alın her çocuk tutuyomuş benimki sevmedi
[silindi] acemiii Philips kullanıyorum yani ilk günler bi deneyeyim tutar mı dedim tutmuştu sonra bıraktım beni emmeyi bırakmasın diye ama şimdi tekrar deniyorum istemiyor
-Alp- [silindi] bizimki de hiçbir emziği tutmadı. Avent’i ağzına koyup göğsüme emzirir gibi yaslıyorum uyuturken popoya pışpışla yapıp uyutuyorum. Sadece uyurlarken kandırıp verebiliyorum başka türlü imkansız 🥲
ErvaSare Benim kızım gazı olduğunda emerek çıkarmaya çalışıyordu belki öyle bişey de olabilir. Sadece emerken rahatlıyordu.
Mahbuss GulAkkaya aynıyız canım kizim 4 ay 6 günlük doğduğundan beri böyleyiz ama bu aralar emzirmek daha eziyet meme reddi de yaşıyoruz ama emmekte istiyor Bir sürü ter döküyorum memeyi tutturmaya çalışmak için
-Alp- acemiii full silikon ve bibs kauçuk denedim almadı. Söylediğiniz diğer markayı araştırayım emzik koleksiyonumuza bir yenisi eklensin 😂