senamiray benim oğlumda çok oynuyordu özellikle kaş ve gözüyle. Alerjimiz var bizim ona alerji yapan neyse onu yiyince kaşıyor onu farkettim. Alerji doktorumuzda yediklerine dikkat ettikçe rahatlıcak demişti gerçekten de kaşıması kalmadı. Sadece arada uykusu gelınce yapıyor