Dün akşam burada bir posta 3 aylık bebeklerimizin gelişimi ile ilgili konuşmuştuk. Bazı postlardan benim gibi tedirgin annelerle arkadaş bile oldum 🤭💕
Oğlum 3ay23günlük yüz üstü durmayı sevmiyor. Yüz üstü yatırdığımda ıkına ıkına anca başını kaldırıyor demiştim. Bugün yüz üstü yatırdım kollarını koltuğa şöyle bir dayayıp başını bedeniyle birlikte kaldırdı ve oda da beni takip etmeye başladı, Allah’ım resmen şok oldum. Yani daha dün ya dün bile bugün yaptığının yanından geçemeyen bebeğim bir günde bunu yaptı😂😂 yani üstelik de o kadar uzun süre bu pozisyonda tuttu ki başını al anne ve şimdi git bir köşede utan dedi resmen çocuğum 😂😂
Bunu çok defa yaşadım, neyi yapamıyor diye tedirgin olsam en kısa zamanda yaptı ve beni utandırdı 🙈 bunu her yaşadığımızda tamma artık rahat bırkaıcam çocuğu diyorum ama ne mümkün 🤷🏻♀️ bakalım sırada kafamıza takacak ne var😂😂