O kadar kötüyüm ki..
Eşim askeri personel, lojmanda oturuyoruz. Yeni yapılan 10 katlı binadan 15 yaşında bir çocuk kendini “sınav stresine daha fazla dayanamıyorum, ablamı ve kardeşimi çok seviyorum anne senden nefret ediyorum” diye bir story paylaşarak çatı katından atıyor. Annesinin feryadını uzaklardan duyduk.. Öyle büyük bir feryattı ki.. Çocuğun başka sıkıntıları da varmış ama annesi için çok üzüldüm içim yandı. Üstelik tanıyoruz.. Çok üzgünüm anneler.. Öyle bir devirdeyiz ki çocuğumuzun her hareketini her cümlesini önemseyelim diklate alalım görmezden gelmeyelim.. Rabbim hepimizin çocuğunu bağışlasın..