Alindoga0705 sarılık olduk 2 gece hastanede kaldı😟 maalesef olabiliyor yetmedi sütüm ,çoğaltmaya çalışıyorum şu an şükür geçti sarılık mama ve meme ile devam ediyoruz ,önemli olan bebişin güvenliği ve sağlığı mama için çok direndim ama yapacak bir şey yok sağlıklı olsunlar da ☺️