Merhabalar güzel anneler benim sağlık durumumdan dolayi oğlumu süten yani emzirmeyi kesmek zorundayım ama hic bi şekilde kabul etmiyor oğlum 14 aylık gündüz değilde gece emerek uyyor ve ben bi gece ilac ictigim icin 24 saat emzirmedin inek sütü içmiyor mama aldim icmedi su içmiyor sabaha kadar ayağımda salaya salaya sabh etik napmam lazim nasil kesecem ben cok agrasiflesiyor. Yorumlara çökün