mysonmylove Güzel anneler, bebeğim 4 ay 1 haftalık oldu, bir haftadır nerdeyse geceleri beslenme için uyanmıyor ben uyandırmazsam, sizce uyandırmalı mıyım? Korkuyorum aç kalır mı diye ama uykusundan da uyandırmak istemiyorum
Sumeyra87 mysonmylove ac kalsa uyanir valla hic alistirma sonra kurulmus saat gibi o saatte uyanmaya basliyorlar.benden demesi
Nur05_ mysonmylove benim bebeğim de 3 ay 25 günlük o da bazen gece 1 defa kalkıyor sadece ben de ac kalır diye düşünüyorum kaldırmaya da kıyamıyorum bir daha uyuyamaz diye uyansın diye bekliyorum 😊
cekoslavakporseleni mysonmylove canım uyandırmadan verip yerine koysan, uyanıyor mu beslemek için kucağına aldığında? Ben mama veriyorum, benimki de ben ellemesem uyanmaz ama aç kalıyor diye üzülüyorum 4 saati geçirmeden besliyorum. Mamayı içip uyuyor benimki uyanmıyor.
mysonmylove Sumeyra87 evet internette bunu da okudum sonrasında uykudan sürekli uyanıyor alıştığı için diye, ben uyandırmazsam aklına gelmiyor mama, ağlamıyor da, acıksa ağlar sanırım
Sumeyra87 mysonmylove kesinlikle hic elleme yenidogan bebekmiki bu.aciksa uyanir emin ol.bundan sonra her uyanma acliktanda olmaz kiymetini bil bence.
mysonmylove Nur05_ aynen ben de kıyamıyorum ama ya açsa diye de düşünmeden edemiyorum, sanırım uyanırlar aç olsalar, ama uyandırıp mamayı verdiğimde de baya içiyor
Feyyyzza Nur05_ geceden kastınız nedir mesela kaçta yatıyor bi kere emip uyuyor bidaha ne zaman uyanıyor?
gulrecelim_55 Maşallah diyeyim öncelikle bizim ki atak döneminin bitmesine 2 gün falan var ama geceleri 10dakikada 1 . Bir saatte bir uyanıp emiyor anlamadım. Kilosuda iyi doyuyor çok şükür ama neden böyle. Uyku nedir unuttum resmen
mysonmylove gulrecelim_55 teşekkür ederim🥰 atak dönemindendir bence sizinki de, bizim de gündüzleri çok mızmız olmaya başladı, hep kucak istiyor, uykuya da direnmeye başladı yavaş yavaş, bakalım atak döneminde beni neler bekliyor🙈
gulrecelim_55 mysonmylove 🥰 bakalım hayırlısı.. o ataktan çıkıyoruz diğerine giriyoruz sağlık olsun 🤗
mysonmylove gulrecelim_55 ayy evet yaa 5 ay atağı da varmış, baya da sürüyormuş sanırım🙈 artık herşeyden anlamaya başladılar🥰
mysonmylove Sumeyra87 teşekkür ederim cevabınız için, sanırım uyandırmayacağım bundan sonra, çünkü yeğenim var, saat başı uyanıyor emmek için, iki yaşına girdi, ablam baya zorlanıyor
mysonmylove cekoslavakporseleni aynen ellemezsem uyanmıyor, mamayı içtikten sonra biraz durup uyuyor yine omzumda, yatırıyorum sonra yatağına, bir kere veriyorum ben ama dört saati geçiyor arası
mysonmylove Biyocu aa olabilir mi öyle de, gündüzleri de daha sık uyumaya başladı çünkü, normalde gündüz pek uyumaz benimki
atopiklininannesi mysonmylove ben gece 12de besliyorum sabah ne zaman uyanırsa artık bilerek o saatten sonra karışmıyorum alışmasın diye bebekten geçtim midesi bile alışır hep o saatte yemeye
mysonmylove atopiklininannesi ben de o saatlerde veriyorum, bir daha sabah kalktığında, arası çok uzun değildir umarım
gulrecelim_55 Tkn ya canım tam yatırıyorum bi uyanıyorum 20 dakika geçmiş. Bir de o kadar uyku bölünüyor ki mesela ağlıyor sanıyorum hala emziriyorum. Meğerse emzirip yatırmışım sonradan dank ediyor . İnşallah geçer ya
Nur05_ Feyyyzza akşam 8 buçuk 9 gibi uyuyor gece 12 1 gibi emmek için uyanıyor sabah 5 6 gibi de uyanıyor
Duygusuz mysonmylove artık büyümüş gerek yok uyandırmaya acıkınca uyanır ki dr larda bunu tavsiye ediyor benim bebegim 3 aylık inşallah deliksiz uyudugu günleri bende görürüm 😄
mysonmylove Duygusuz inşallah yakındır bence o günler sizin için de🥰 evet ben de internette okumuştum uyandırmayın diye ama aklımın bir yerinde de ya açsa diye kalıyordu, sanırım uyandırmayacağım bundan sonra artık🤗