Merhaba hanımlar
İki aylık bebeğim var .
Sadece mama ile besleniyor . Gündüz mama sonrası gaz çıkartırken problem yok her defasında çıkartıyor fakat gece çıkarmıyor . Gece maximum 3 saate bir acıkıyor mamasını verip gaz çıkarmak için omzuma alıyorum ama gazını çıkartamadan uykuya dalıyor . Tekrar uyandırmam gerekiyor mu ? Veya uyumadan gazını çıkartmak için ne yapmam gerek . Konuşmaya başlayınca uykusu açılır tekrar geri uyumaz diye korkuyorum . Ama gazını çıkarmamadan uyuyunca da gündüz gaz problemi daha fazla oluyor . Bilgili annelerden yardıma ihtiyacım var 🙏🙏