Esilyaa pandemiden beri hiç kimseye gitmedim. Allah biliyo. Hastane dışında hiç bir yere çıkıp gitmedim. Inanki ramazanda camdan bakıyorum. Millet iftar yemeğine gidiyo onu geçtim maske bile takmıyorlar. 2 senedir ailemi görmüyorum…..Yanımda park var ağzına kadar dolu kimsenin saydığı yok yasağı. Polis te bisey demiyo. Formalite icabı adı yasak