Hanımlar Hayırlı bayramlar🌸Akıl akıldan üstündür diyerek sizlere danışmak istedim.Kızım 1 yaş 13 günlük.Kendi odasına alıştırmak istiyorum.Doğmadan önce büyütebilen beşik almıştık.Ama şöyle bir sıkıntımız var.Kızım çok hareketli o beşiğin içine koyduğumda ayağını atıp çıkmaya çalışıyor.Yani biraz zorlasa düşer.E yerdende oldukça yüksek olduğu için zarar görür.Bu durumda olupta bir çözüm bulan var mı? Önerilerinizi bekliyorum🤲🏻