Yaztatili Bebeğim yakında ek gıdaya başlayacak. Böyle bir ürüne gerçekten ihtiyaç var mı? Yoksa kendim haşlayarak da yapabilir miyim? Ona göre bütçe ayıracağım. Yorum yaparsanız sevinirim
Giizz Yaztatili çok gereksiz. Kendiniz yaparsınız tel süzgeç ile olur, tel pişirme aparatı var her temcereye oluyor bakarsınız internetten
ikizerkekannesi Yaztatili benim elim ayağımdı dkkasını ayarla 20 dkkaya herşey hazır 19 aylıklar balık kıyma için hala kullanıyorum sabahları kırmızı biberli omlet ıspanaklı omlet yaptığımda gene kullanıyorum
Mlke301020 Yaztatili eğer almak isterseniz kiwi marka var gayet iyi yorumları var hem blender hem buharlı pişirme şu an indirimde 400 tl falan sanırım
Eylldga Hiiiç gerek yok 🥰 ben trendyoldan aldım buharda pişirmek için aparat. İnanılmaz güzellll çok memnunum iyi ki almışımmm. 20₺ ydi sanırım. 😅 hiç gerek yok çevremdeki çoğu kişi kullanıp kaldırdı şimdi dolap bekliyor 😅