Minikkediiiy Kızlar bazen oğlumun yüzünde kırmızı kırmızı noktalar çıkıyor sadece yanağında ve ağız çevresinde bazen de kollarında böyle minicik sanki sinek isirmis gibi bazen de hırıltılı solunum oluyor örneğin yumurta beyazı verince hırıltı oluyordu sonra bir hafta kadar vermedim sonra tekrar denedim hırıltı geçti. Bir de yoğurt, muz falan yediğinde hemen kakasını yapıyor ama mukuslu değil. Bazen de iki üç gün sonra yapıyor misal dün muz yedi hala kaka yapmadı. Ama ondan önceki gün yine yemişti ne yediyse hemen kaka yaptı bazı yiyeceklerden sonra hemen kaka yapıyor bu alerji belirtisi mi? Onun dışında sürekli gaz çıkarıyor geceleri güzel uyur gündüz de çok güzel uyur atak ve diş dışında hiç sorunumuz yok uykuyla alakalı. Sizce benim bebeğimde alerjik olabilir mi? Çünkü ne yerse yesin kilo almıyor hep aynı kiloda. Erken yürüdü çok hareketli aşırı hareketli biseyler yerken bile peşinde gezdiririm ama çok istahlidir masallah. 13 aylık şuanda alerji testi yaptırsak hepsi çıkar mı orda?
Tatlican Minikkediiiy bizim kanli mukuslu gürültülü kötü kokulu kaka yapiyordu. Sizde bir dr alerji dr götürürseniz o sizi yönledirir teste gerek varsa yapar
Ayseee27 Minikkediiiy dediklerinizin aynısını kızımda var doktora söyledim nırmal dedi ama bende meral ediyorum yiyor kaka yapıyor kilo da almıuor boyuda uzamıyor. 1 yaşında 8 kilo. Tek farkımız iştahsız
-Alp- Minikkediiiy nefeste hırıltı, sümüklü yeşil kaka, kusma, yüzü full sivilce egzama, popoda geçmeyen pişik, sürekli bir çığlık huzursuzluk hali. Bebeğim 1 ayı dolana kadar günde max 3-4 saat uyuyordu. Yani gündüz değil 24 saatte 3-4 saat.
-Alp- Minikkediiiy bu arada bebeğim 1 aylıkken tanı aldı. 3. ayda test olduk. 1 yaşına kadar %100 sonuç vermezmiş ancak 7-8 gıda pozitif olunca kalanları kendi gözlemlerimizle saptayıp kestik.
Minikkediiiy Tatlican Kaç aylıkken farkettiniz acaba bizim ilk başlarda kaka yaparken ses geliyordu mukuslu muydu hatırlamıyorum hiç. Yenidoganken yani ama gaz sancimiz çok az oldu ne bilim alerjiyse bile çok hafif gibi ben üstüne giderek atlatmaya çalışıyorum ama yanlış mı bilmiyorum
Meryem35_ Tatlican siz doktora gittiniz mi ben benim oğlumda da aynı belirtiler bar gastroenteroloji uzmanına mı alerji uzmanına mı gitmeliyim
Tatlican Minikkediiiy bizim 2aylikken belli oldu .uzerine gidince gecermi onu dr daha iyi bilir yanlış yönlerdirmek istemem
Minikkediiiy Ayseee27 Bizimki kilo almıyor ama boyu iyi uzuyor diğer testlerin hepsini yaptım acaba alerjik mi ondan mi gelişimi geri diyorum hep
Ayseee27 Minikkediiiy yürümesi takip etmesi konuşma hareket vs nasıl ?? Biz yeni 1 yaş kontrolünde gelişimi çok iyi dedi sadce büyümesi biraz yavaş dedi kakasınıda söyledm normal dedi alerjik olsa söylerdi diye düşünüyorum ama yine de bilemedim sizinkininfr iyiyse alerjik değildir ya herhalde olsa başka belirti göstermez miydi
Minikkediiiy Tatlican hafif reaksiyonlarda öyle yapılıyor diye biliyorum çoğu şeye yüzü küçük kizarikliklarla tepki veriyordu şimdi vermiyor misal ay bilmiyorum ya her çocuk alerjik nerdeyse
Tatlican Meryem35_ once alerji dr gittik .atladigimiz seyler varmış bagirsalari bozuldu isal oldu bagirsak bölümüne oyüzden gittik
Minikkediiiy -Alp- Bunların hiçbiri yok huzursuzluk yeşil kaka arada oluyor ama mukuslu değil yüzünde sivilce gibi kizarikliklar oluyor alerjisi varsa bile sanki hafif gibi
-Alp- Minikkediiiy en hafif alerji bile kakayı etkiler demişti doktorum tabi bizimki ek gıdaya dahi başlamadı ondan olabilir. Siz doktorunuza danışın en iyisini o bilir.
Minikkediiiy -Alp- Yani kakada ne olursa alerji var diyebiliriz kakada mukus olmasa bile alerjik olabiliyormuş galiba
-Alp- Minikkediiiy bebeğiniz bir yaşını geçtiği için yorum yapmam mümkün değil. Çünkü biz hala sıvı kaka yapıyoruz ve dr mukus ya da kan olursa alerjik demişti. Katı bebek kakasında ne gibi semptomlar gözlenebilir bilemiyorum.