Çocukken oturmuştuk bi 8 ay kadar ama ne hastalığımız biterdi ne öksüreğimiz. Ben 11 kardeşim 10 yaşındaydı. Ailecek sürekli hasta olurduk ki evin kışın bile camları açık olurdu. Bebek varsa hiç önermem. Ben hala uzun mesafe koşamıyorum. Tıkanıp kalırım.