Ayseeeeedoruk canım merhaba geç döndüm, @Mom084 beni etiketlemiş de anca fırsat buldum 🙈 öncelikle çocuğunun yaptı her hareketin tıpatıp aynısının bizim oğlumuzda da olduğunu belirtmeliyim. Bize vurma mı ararsın ısıröa6mı ararsın kendini yerden yere vurmalar ohooo daha neler neler ve sebeo olması gerekmiyo onlar için durduk yere bile yapıyorlar yani bence pedegogluk bi durum yok gibi. Bende oğlumu 25 aylıkken kreşe verdm calıatgm için şu an 36 aylık olacak. Karaköprüdeym hangi kreşe gidiyo oğlunuz