Mom084 2,5 yaşında erkek ben çalıştığım için 6. Aydan sonra annem bakmaya başladı ilk torun çok sevildi çok ilgi gördü hamile olduğumu öğrendikten sonra kreşe verdim yaklaşık 26 aylık falandı . 5 aydık kreşe gidiyor . Şuan 2 aylık bir Kardeşi oldu. Kıskanma olayını net belli etmese de emzirirken vs geliyor beni kaldırmak birşeyler oynamak istiyor . Beni endişelendiren ağlama krizleri bize vurması . Ağlamak sebepli sebepsiz oluyor . Örneğin süt istiyor veriyorum ağlıyor vermiyorum ağlıyor ilgileniyorum ağlıyor arkamı dönüp gidiyorum yine ağlıyor 😞 sinirli ağlıyor bağırmaktan boğzları ağrıuor . Bize vurduğunda ne tepki vereceğimizi bilemiyoruz 😞 resmen her dediğini yapmaya çalışıyoruz ağlamaması için . Tam konulup kendini ifade edemiyor ama dediklerimizi tekrar ediyor . Kreşte herşeye ağladığı oluyormuş ama nadir . Dışarda da bizimle inanılmaz uysal , elimizi bırakmıyor . Ama bu sinir krizlerine benzeyen durumları bize vurması bizi endişelendiriyor . Ne tepki vermeliyiz bu durumu nasıl atlatmalıyız bilmiyorum 😞 sorarsanız çok memnun olurum çok dua ederim size .