Arkadaşlar merhaba , bugün 12 günlüğüz. Gazımızı normalde çok rahat çıkaryoruz. Çiş kaka düzenli yapılıyor fakat 2 gündür sanki kabız olmuş gibi bir ıkınmamız var kızaryoruz zorlanıyoruz uykuya dalamıyoruz yada uykudan uyanıyoruz. Bugün göbeğimiz düştü daha yeni acaba bundan kaynaklı olabilrimi ? Böyle sorun yasayan varmı?