Zxcvbnm her çocuk farklıdır mesala benim oğlum 7 aylıkken tutunca yürümeyi seviyordu 10 aylık şimdi yeni yeni emeklemeye başladı oda tam emekleme değil yüzünü yere koyup popoyu kaldırıp emekler gibi yapıyor :) bazrn kanepe kenarından da 1 2 adım filan sıyırttırıyor bazı bebekler emeklemen de yürüyebiliyor