Kızlar oğlum her emmeden sonra dolu dolu bezi taşıracak kadar günde 5-6 defa kaka yapardı 2-2,5 aylık oluncaya dek. Sonra azaldı günde 1 defa yapmaya başladı. Daha da azalıp İlk 5. gün yaptı, sonra 4. Gün Yaptı derken bugün 6. Gün ve hala yapmadı. Aslında arada 2 defa kaka yaptı ama az yani. 10 güne kadar normal diyorlar ama içim hiç rahat değil. Anne sütü alıyor sadece. Poposunu zeytinyağı sürdüğümüz kulak çubuğuyla uyardık, zeytinyağı içirdik ama yok nafile. Bu bebe neden kaka yapmıyor. Doymuyor olabilir mi ?