Kızlar, bebeğim 2 ay 15 günlük. Bırak iki göğsü emmeyi. Birini ancak beş dakika anca emiyor. Oda zar zor. Acaba atak haftası mı. Fakat yaklaşık iki haftadır böyle. Internetten atak haftasını hesapladığımda çoktan geçmiş olması gerekiyor. Acaba atak haftasını doğduğu gün değilde doğması gereken tarihi mi yazmalıyız. Öyle yapınca atak haftasında görünüyor. Benim bebeğim 38+6 da doğdu, 1 Mart’ta . Tam 40 haftalık doğduğunda olması gereken tarihi mi yazmalıyım. Yani 8 Martı.