Merhaba , 49 günlük bebeğim geceleri uyumuyor. Ağlıyor, gündüz de çok uyumadı böyle bir huzursuzluk halinde yatağa koyuyorum uyanıyor. Acaba doymuyor mu diye endişe ediyorum. Süt mü yetersiz kalıyor diye. Bunu nasıl tespit ederim acaba karnı aç olduğu için mi dalamiyor. Ya da aç olsa hep mi ağlar. Öneriniz nedir ?