Mom622626 Orda aşı sonrası reaksiyon bildirim ve veri toplama merkezi var. Yani olumsuz bir durumda hemen kaydediliyor ve müdahale edilebiliyor. Maalesef ülkemizde böyle bir merkez bile yok. O yüzden çok daha fazla risk içindeyiz. Kendinizi iyi gözlemleyin. İnşallah sorun çıkmaz