Bazı doktorların da afedersin hiçbir b.ktan haberi yok.
Bir kere covid böyle bir hastalık. Birkac gün iyi hissediyorsun, bi bakıyorsun 7. Gün yine berbat durumdasın. Benim gogsumdeki sıkışıklık ve kesik öksürük hali ara ara hala yokluyor beni. 1 ay geçti covid olalı.