Dnacar83 Arkadaslar yurutece kac ayda koydunuz bizimki 4 aylik ama 1 ay sonra koymayi dusunuyorum yeni yeni oturtuyorum destekli sekilde
Betim Dnacar83 destekli oturmaya doktorumuz 6. Aydan önce asla demişti keza yürüteçe de izin vermedi.. şöyle çıkarım yaparsak zaten yürüteç zararlı 4. Ay da çok çok erken .. siz bilirsiniz doktorunuza danışmanızda fayda var
Masalll1 Dnacar83 ay çok küçük daha bence koymayın aslnda hiç onerlilmiyor bile ama illa koyacaksanız biraz daha bekleyin bence
Asyaipek Dnacar83 7 aylıkken koydum kuzum ama kısa kısa şimdi 10aylık en fazla yarım saat bindiriyorum alıyorum bi işim varsa eğer biraz oturuyoruz yuvarlanıyoruz oynaşıypruz bi kaç saat sonra yine işin yemeğim varsa tuvalete girmem gerekiyorsa yine koyuyorum
Gulcehuma Yürüteç bebekleri tembelleştirdiği için ve tehlikeli olduğu için önerilmiyor biz zıpzıp aldık basmaya başladı ama onu bile 8. Ayda önerdi doktorumuz aktivite masası bide yürüme arkadaşı kullanıyoruz
Dnacar83 Gulcehuma 8 ayda zaten etrafdan tutunarak durabiliyor ama bebekler o zaman a gelince zaten bizde almayiz bile 😐
Gulcehuma Dnacar83 bebeğim 8 ay 22 günlük duramıyor ayakta hala o yüzden bizim işimize yaradı inş sizinki durur ayakta o zamana kadar her bebek farklı