Biranne91 Ayemta ay işte benim açacağım post. Vallahi kafayı yememe az kaldı. Kusmuyor ama ağzından atıyor. Sadece sıvı çorba yemek istiyor. Sabahları ne yedirecegimi şaşırdım yumurta peynir yoğurt kesinlikle yemiyor. Tel şehriye corbasindaki şehriyeyi bile atıyor ağzından. Pilav makarna zaten ağzına sürmez. Ben 6 aylıkken bile püre kıvamında yedirmedim pütürlü gıdaya geçmesi zor olur diye ama şimdi ne yapacağımı ne yedireceğimi şaşırdım. Nolur birisi bu sürecin geçici olduğunu söylesin 😭😭😭
Ayemta Deletedmom0099 bi sekilde bende yediriyorum fakat anladigi an kusuyir.kafasi dumanliysa yutuyor😀
Ayemta Biranne91 ben bu kiza noldu diyorum hergun.Hergun 3defa Yiyordu 1kere corba 2kere kasik mama arada meyve falan.simdi hepsuni kusacakmis gibi yapiyor resmen bö yaoiyor bana deliriyorummmmm
Biranne91 Ayemta bende deliriyorum bende 🥺🥺 her sabah yine yemek yemiycek yine sinirlerim bozulacak diye güne başlıyorum ☹️
Deletedmom0099 Ayemta aynen bizimkide öyle 😂 anne sütü almıyor gündüz mama içirmemeye çalışıyorum o yüzden gittiği yere kadar ek gıda, ne kadar yutarsa kardır 😂
Ayemta Deletedmom0099 anne sutu ne tutari var ki,mama yese keske mama alsam Mamada asla agzina surmez
Ayemta Deletedmom0099 bizdede o surec baya zor gecti.3ay sagarak besledim ben sora Allahin mucizesi iste.biberonu birakti meme nedir bilmeyen kiz emmeye basladi ogun bugun biberon diline surmez
Deletedmom0099 Ayemta benimde biberondan dolayı red oldu, üstüne kolik krizleri, üstüne işe başladım derken 5. ayda tamamen bıraktı. bazen göğsümü ağzına götürüyorum çocuk emilecek bişey olduğunu bile bilmiyo 😂
eymenzeynep Ya benim bebeğimde 11 buçuk aylık olacak asla birşey yemek istemiyor çok üzülüyorum demekki atak varmış bilmiyordum