Canım anneler tecrübeli anneler bebeğim 3 aylık bir aya yakındır ishal gibi ve kakasında balgam gibi sümüksü şeyler var.. (affınıza sığınarak yazıyorum) bebeği böyle olan var mı acaba normal diyor çevremdekiler bi doktora götürmeli miyim sizce 🤷🏼♀️bu arada günlük kakalı bez sayısı 4 ü geçmiyor..