Masumkelebek Kızlar pipisi doğduğundam beri hep sağ doğru durmak istiyor ben düzeltiyorum o gene kayıyo oraya doktorlar bişey demedi muayenelerde hep eğrlik falanda yok ama biraz uzun ondan dolayı mıdır? Aklıma bişey gelmiyor artık🤷♀️