BirAnneBirBebekkkKk Sanki sutum yetmiyormus gibi geliyor tum emziren annelere oyle geliyor mu goguslerim soldu gogsumi sıkınca 2 3 damlar akiyor yetip yetmedigini nasil anlayacagim :(
Fatmaaa22 BirAnneBirBebekkkKk bebeğin kakasını yeterince yapıyorsa doyuyor demektir. Bol bol su iç, mümkün olduğunda zararlı gıdalardan, abur cuburlardan uzak dur. Bol bol hurma ye, yediğin yemeklerin besin değerine özen göster.
Giizz BirAnneBirBebekkkKk bestlak damla kullanın sütünüzü arttırır 1 çay bardağı suya 20 damla günde 3 kez için. Bol sıvı ve beslenmenize dikkat edin bebeğiniz uyuduğunda sizde uyuyun. Çişli bez sayısına bakın öyle anlarsınız
Mom088 BirAnneBirBebekkkKk süte yulaf tahin ve kuru üzüm ekleyip tüketin yada o an canınız ne isterse muz kuruyemiş falan tabi bolca su için ben faydasını görüyorum
atlasannesi1 Bebeğin çiş yapıyorsa yeteri kadar ayına göre doyuyordur. Bol su içmek yeterli. Diğer yöntemlerin çoğu boşa kilo almakla sonuçlanıyor.
BirAnneBirBebekkkKk Fatmaaa22 önceden hergun yapardi ek gidaya başladığından beri 1 gun yapiyor bigun yapmiyor 5 6 bez degistiriyoruz gunluk ama asiri dolmuyordur
Umutalim Giizz bestlak damla düzenli kullanımda bir ay yetiyormu bir şişe ?int baktım bayağa pahalıydı 😕
Htcnr Helva yedim bol bol ve bestlak damla kullandım cok cok iyi geldi, tabi bide bolca su için her emzirmenin ardından bi kocaman bardak su içerdim