gunessenem her devlet hastanesinde aynı galıba bebegım ılk dogdugunda dogum esnasında pıs su yutmustu kayınvalıdem hemsırenın yanına goturdu ordan yogun bakıma goturmusler soruyorum ordakı doktorlara sabah daha bılgılı doktor geleck o soylecek dıyolar sabah doktor gelıyor telefonla konusup sınırlenıp gıtmıstı hıc bısey soylemeden cok zor bı durum bebegın7z orda yatıyor sız merak edıyorsunuz durumunu ıyı bı hemsıreyle karsılasırsanız ona sorun durumunu vizt yaprken bebegınızle sorumlu hemsıreye soyluyolar zaten ama korkmayın ılac tedavısı ıyı gelecktır