Güzel anneler, selam. Yine bir oyuncak yorumlamanıza ihtiyaç duyduğum andayım. Lavabo işi rafa kalkınca kızımı oyalayacak bir oyuncak arayışı içine girdim😁
22 aylık kızım sürekli bizi hasta ediyor, ateşimizi ölçüyor. Bu bebeği alıp memnun kalan var mı? Bir post açılmıştı veya bir anneyle yorumlaşmıştık ama postu bulamıyorum. Fiyat olarak yüksek olduğu için kararsız kaldım sadece.
Bir de zıplayan bebeğim olanı var. Onu alan var mı aranızda? Acaba hareket etmesi daha mı ilgisini çeker?