efuchan Rubby ben yaptım sıkıntı olmadı sadece yedirirken tanecikler bi türlü temizlebmiyor suratından deliriyorum 🤪
yazkokusu Rubby bende yapmıştım daha önce benim bebeğimi kabız yapmıştı sonra bebek irmiği aldım. Onu da kontrollü kullanıyorum bişey olmuyor. Ama normal irmikten yaptığımda da alerjik bi durum olmamıştı sadece kabız olmuştu.