mucizemmavi Doğum kilosu iyiymiş
Maşallah. Merak etmeyin bebekler 5. Ayın sonunda doğum kilosunun iki katına anca çıkıyor. Eğer emziriyorsanız daha sık emzirin. Benim kızım da hep ortalamanın altında gitti. 7. Ayda ek gıda ile birlikte anca ortalamayı yakaladı. Siz takılmayın hiç. Kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil zaten. Bebeginiz açlık belirtileri gostermiyorsa, mutluysa sıkıntı da yoktur. 😊