salcali_yumurtaaa Kızlar 2 ay 11 gün önce doğum yaptım bugün sanırım regl oldum bu normal mi? Yani bana sütten kesilene kdr bebeğin regl olmazsın demişlerdi ve ne kdr sürer bu regl uzun olma durumu var mı
mombeto salcali_yumurtaaa 40 çıktıktan 10 gün sonra oldum sonra 4 buçuk aylıkken oldum canım ama 2 3 gün sürdü ve az az gelmişti. Olman çok güzel bir şey herkesin bünyesine göre değişiyor
kaymakliekmekkadayifi salcali_yumurtaaa aaa ayni gun dogum yapmışız canim ben hala olmadim. Dogumun sezeryan mi normal mi
Aylaayla salcali_yumurtaaa benim üç buçuk ay oldu haken olmadım ama diğer iki doğumumda kırkım çıktıktan gemen sonra olmuştun
melisitos salcali_yumurtaaa sütten kesilmesi 2 yaşında da olabilir, 2 sene regl olmamanız mümkün değil bence. Ben de 3 aylıkken falan bi regl oldum ama ondan sonra yine çıt yok😄 bekliyoruz bakalım. Ama 40iniz çıktıktan sonra her an olabilirsin demişlerdi bana.
kaymakliekmekkadayifi salcali_yumurtaaa cok şükür saglikli bi kizim oldu benim normal dogum diye yatis yapıldı sezeryan dondu😂😂
Tugcerylmzkerem salcali_yumurtaaa O yalan benim kirkim cikti 2 gun sonra oldum mesela annemde iki sene olmamis kisiye gore degisir