Kızlar merhaba öncelikle bayramınız mübarek olsun biraz özel ama 5 buçuk ay önce normal doğum yaptım lohusalık döneminden sonra hiç akıntım falan olmadı bu sabah kahverengi akıntı gelmeye başladı bu adet mi karnım da çok ağrıyor başina gelen var mı acaba