2 ay 17 günlüğüz. Gece uykusuna zor geçiyor ve yatağına koyduğumda uyanıyor. Ben de uyanmasından korktuğumdan ve çok ağlamasın diye tüm gece kucağımda uyutuyorum. Bende yarı oturur pozisyonda uyumaya çalışıyorum ama çok yoruldum. Gün içinde zaten kucağımda bütün gün ve yine kucağımda uyuyor. Yatağına nasıl alıştırabilirim? Tecrübelerinizi paylaşabilirseniz çok sevinirim