perikiziannesi Ne zaman başlayacaksınız? Bende bayram sonrası başlayacağim. Ben gecen gittim 3 4 gün kaldım alışsınn diye ciktık esimle biraz gezdik geldik. Anneme çok alışkın ondan uyuyor, oynuyor. Keşke o yakınımda olsa ama kaynanam daha çok bakacak o daha yakın, annem olsa gözüm arkada kalmaz.