Maalesef bizdede var o sorun bende çok kafama takıyorum cok uğraştım düzelsin diye ama olmuyor ben dogar doğmaz hep bandana taktım ama yinede ayni hatta gecende komşuma gittim baya kalabalıkti orası misafirleri falan vardı neyse işte cok sevdiler bebeğimi ama içlerinden biri kulaklara bak dedi o kadar kotu oldum ki o günden sonra daha da çok takmaya başladım