isimsizbiranne hangisi daha kuvvetli daha çok süt çeker? yani 15 dkda göğüs pompasıyla sağdığımda çıkan sütle bebeğin 15dkda emdiği süt miktarı aynı mı olur?
Betim isimsizbiranne bebek daha çok çeker tabiki.. 9 aydır sağım yapıyorum 3. Ayda meme reddi yaşadığım için. Kesinlikle bebek diyorum ☺️
Fulyaalinmina isimsizbiranne pompa ile 60 çıkan sütün bebeğin emdiği en az 100 dur canım pompa sadece ön sütü sagiyor yağlı sütü birtek bebek memeye indirebilir
Daphnemom Hayır. Bebek toplam sağılandan daha fazlasını çekip içebilir. Bebek emdikçe süt üretir vücut da
elizitosunannesi Betim peki sağım sayesünde süt arttı mı ben 1 haftadır sadece sağarak veriyorum maalesef
Dorika 3bin liralık hastane tipi pompam vardı 2aylıkken işe başlamıştım. O makina bile kesmeni durduramadı sütüm kesildi 4.ayda
Fulyaalinmina elizitosunannesi onu hiç bilmiyorum canım doktorun dediği bu şekilde benim sütüm var en baştaki tazyikli sütü çekiyor mskinegerisini çekmiyor