Ozge_AyazEfee ilk başlarda günlük süt satan bakkalımız var ordan alıyodm 9aylıkken başladım ben tabi sütun yaninda 11aylık olana kadar ek olarak formül mama da verdim 11ay bitti formül mamayı bıraktım günlük süt bulamadım snra pastörize kecı sutu verıyodum iki ay falan öyle verdim şimdi pastörize şişe günlük süt veriyorum bebeğim 14aylık 🙏😍