Benim yapıştırmaydi hastanede iki gün kaldım çıkarken pansuman yapıldı başka yapmana gerek yok denildi duşu da hastaneden çıkınca 3 4 gün sonra al denildi bir bant vereceğiz onu yapıştır duş alacağında sonra birşey yapmana gerek yok dediler 15 gün sonra kontrole gittim bir sıkıntı yaşamadım şükür