Kızlar 2 aylık bebeğim var uykudan uyanınca sürekli ağlıyo 5 dk gönlünü yapıyoruz yine ağlıyor gazı yok çok şükür boş biberon hastası boş boş emince susuyor 😃daha minik olduğu için mı sürekli aglama halinde bilmiyorum sancısı var ona mı ağlıyo bilmiyorum gönlü olunca gülüyor ediyor ama uzun sürmeden ağlamaya devam ediyor bu durumda olan var mı?