Dilay2879 limonlukarpuzzz ben de taşıyıcıyım ama doktorum aşısını yaparsak bulaşmaz bebek sağlıklı olur dedi siz aşı yapmadınız mı
limonlukarpuzzz Dilay2879 ben hepatit tedavisi gordugum için bana asilama yapilmiyor ama bebeğimin butun aşilarini yaptilar.
Dilay2879 limonlukarpuzzz evet bende bebeğe yapılan aşıdan bahsediyorum bebek aşılanınca o sağlıklı olur deniliyor çünkü
limonlukarpuzzz Dilay2879 bebegim hastalikli değil bebeğim tasiyici durumda kimseye blastirmiyor ama genlerinde var o hastalik.
Dilay2879 limonlukarpuzzz anladım bu durum bebeğiniz için bir sorun teşkil etmiyordur inşallah. Allah yavrularımızı bize bağışlasın🙏
Melekkerem Dilay2879 bu ay yaptırdık canım kan tahlili değerlerine baktırmak için çok şükür bir sknti yok
Dilay2879 Melekkerem canım bebeğin kaç aylık ben de önümüzdeki ay yaptıracağım ama çok korkuyorum pozitif çıkar diye Rabbim evlatlarımızı korusun
Bubenanne Dilay2879 aşı yaptırmışsın zaten öyle bir risk olsa uyarırlardı, dikkat etmemmizi isterlerdi en azından
Melekkerem Dilay2879 korkma bisey olmaz Allahın izniyle. Amin inşallah bütün evlatlarımızi korusun. 6 buçuk aylık canım.
Melekkerem Dilay2879 ben gidip direkt sormuştum kan geldi diye bi sknti olmaz demişti doktorum aşı koruyor onları ilk 24 saatte yapılan aşı ki sizde yaptirmissiniz
Dilay2879 Melekkerem ben soramadım ama hep aklımdaydı ne iyi yapmışsın sormuşsun canım bende biraz rahatladım
Mucizem_0809 Dilay2879 ben hepatit b liyim bebeğim doğar doğmaz aşılandı çok şükür onda bi sorun yok hatta benim virüs gebelikten önce aktifleşti ilaca başladık ömür boyu kullanıcakmışım
Mucizem_0809 Dilay2879 evet 2 aşısı oldu ama doktorumuz çocuk gastroenteroloji uzmanı görsün mutlaka değerlendirsin dedi götürdüm 18 aydan sonra kesinleşir bulaş olup olmadığı demişti 24 aylık artık çok şükür bi sorun yok temiz çıktı tahlilleri