Baharim ahahhaha bende öyleyim valla canim 2 buçuk aylık bebeğim var yok soğuk yiyip içme yok corapsiz gezme sütün usur bilmem ne şunu yeme gaz olur boyle yapma çocuk ters döner filan hic birini dinlemedim canım ne istiyorsa onu yiyip ictim bebegim de gaz sorunu var evet ama doktor ne yaparsan yap 4 aya kadar surer dedi öyle olsa yemene dikkat et derdi sutten bebege etki ettigine inanmiyorum