-22-BID Melisaakkn Her bebeğin gelişimi kendine özel o yüzden telaş yapmayın dönmeden yürüyen bebeklerde var ☺️
umitvar Benim de bir haftam kaldı yeni yeni başladı ama biz bayağı uğraştık yüzüstü yatırıp dönsün diye seslendik oyuncaklarını şıngırdttık yavaş yavaş başladı
Daphnemom Valla bi anda yapıyolar benim kızımı yüzüstü koyunca cıyak cıyak ağlardı bi gün bi anda kafasını kaldırdı hoşuna gitmeye başladı 🙋🏻♀️