pogacayanakli_aylamm Kızlar 3 aylık bebeğim var 3. Defadir fark ediyorum kucagimdaykrn özellikle bingildagi nabız gibi atıyor gözle görülür şekilde hemde. Bu normal mi korkmaya başladım çünkü artık.
pogacayanakli_aylamm Nrcnn bir iki kerede kucagimdaykrn gazini çıkartıyordum başı çenemin altindaydi bi anda kaldırdı uyuyan çocuk kafasını bingildagi ceneme degdi. Dedim ondan mi acaba böyle atiyor