Umayumayumay merhabalar öncelikle lütfen sakin olun hemen hemen herkesin yaşadığı şeyler
Ben de sizin gibi 2 gün ağlamıştım , sonucu değiştirmeyip sadece yıpratıyor. Lohusalık var acemilik var ama alışacaksınız korkmayın 😘
Ben manuel sağma mak almıştım eczaneden bebişim emmeyi beceremiyordu. Önce bebeği emzirin güzelce iki memeyi de (emme refleksi yapıp emmiyor olabilir benmki öle yapmıştı anlamamıştık , yutma sesinin geliyor olması lazım gul diye )
Daha sonra göğüslerinizi sağın çok az bi süt çıkabilir şimdilik yılmayın , o süt çok değerli. SağdığınıZ sütü biberon ya da kaşıkla verin (kaşıkla vermeniz için bebişin kafasının altına destek koyun, kaşığı üst damağına değdirirseniZ emer gibi içecektir sütü yoksa biberon da verebilirsiniz benimki alışmadı biberona , alışır diye üzülmeyin )
Daha sonra da mama yapıp verin doysun güzelce, bezlerinin güzelce ıslak ,çişli olup olmadığına dikkat edin
Ama sürekli emzirin şu an başka hiç işiniz yok öle düşünün inşallah bi an önce alışırsınız ikiniz de geçmiş olsun